Adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam

Kijk hier voor het adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam en andere informatie over hoe u de GKA kunt bereiken.

Wat is het adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam?

Het adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam bestaat eigenlijk niet echt. Het lijkt niet de bedoeling te zijn dat u in persoon langskomt bij ze. Wel is er een correspondentie adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam. Het correspondentie adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam is:

Gemeentelijke Kredietbank Amsterdam

1001 Amsterdam

U kunt ook bellen, op maandag tot en met vrijdag, naar de afdeling Kredietverstrekking 020 346 3620 (09.00 tot 17.00 uur) of naar schuldhulpverlening 020 346 3627 (09.00 tot 11.00 uur) en ook naar incasso 020 346 3611 (09.00 tot 16.00 uur).

Wat hebt u eigenlijk aan het adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam?

Het kan handig zijn het adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam te kennen wanneer u meent in aanmerking te komen voor een sociale lening. Een sociale lening is een lening voor mensen met een laag tot zeer laag inkomen. Het zou niet goed zijn wanneer deze groep mensen nooit een lening zou kunnen afsluiten. Een lening kan namelijk ook gebruikt worden om een opleiding te volgen, of om op een andere manier kansen te creëren naar een meer ontplooid leven met -hoogstwaarschijnlijk- meer inkomen.

Daarom kunt u bij de gemeentelijke kredietbank Amsterdam een lening aanvragen. Ook worden de sociale leningen van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam ingezet om schulden te saneren voor mensen met schuldenproblematiek. Soms komt het namelijk voor dat mensen heel veel schuldeisers hebben, en die schuldeisers hebben vaak geen geduld. Dan kunnen deze mensen naar een schuldhulpbureau gaan, en vervolgens wordt bepaald of de schuld gesaneerd kan worden. Het saneren van deze schulden gaat dan weer via de gemeentelijke kredietbank Amsterdam: daar wordt namelijk een bedrag geleend wat genoeg is om alle schuldeisers af te betalen. Zo worden al die schuldeisers ingeruild voor één, wat begripvollere schuldeiser, namelijk de gemeentelijke kredietbank Amsterdam. Dus omdat er doelen bereikt kunnen worden met een sociale lening en omdat deze sociale leningen gebruikt kunnen worden bij het oplossen van schuldenproblematiek, is het wel zo handig om het correspondentie adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam te kennen.

Nu weet u het correspondentie adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam, maar hoe moet u een lening aanvragen?

Hebt u genoeg informatie ingewonnen en weet u zeker dat u een sociale lening aan wilt vragen bij de gemeentelijke kredietbank Amsterdam? In dat geval kunt u op twee manieren een aanvraag indienen. Voor de een hebt u alleen een computer met internet nodig, voor de ander moet u ook gebruik maken van het correspondentie adres van de gemeentelijke kredietbank Amsterdam. U kunt namelijk online een aanvraag doen, door bij de website van de gemeentelijke kredietbank te klikken op ‘digitaal aanvraagformulier’. Verder kunt u ook schriftelijk uw aanvraag indienen. Dan moet u eerst een formulier aanvragen, dat u thuis toegestuurd krijgt. In beide gevallen hebt u veel van uw eigen gegevens nodig (bijvoorbeeld over uw inkomen) en in beide gevallen gaat het wel om een lening. Het is dus een ingrijpende beslissing. Niemand houdt u tegen om een lening aan te vragen, maar zorg er wel voor dat u zich voldoende hebt ingelezen en dat u de gevolgen realiseert!

Bron:  http://www.amsterdam.nl/werk-inkomen/hulp-laag-inkomen/gemeentelijke/