Adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden

Bent u opzoek naar het adres en andere contactgegevens van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden, Friesland? Of zoekt u gewoon informatie? Kijk dan hier.

Wat is de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden en waarom is het handig om het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden te kennen?

Voor u verder leest, kan het handig zijn om te weten dat de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden eigenlijk helemaal niet bestaat. Vroeger had Leeuwarden een soortgelijke instelling, namelijk de Stichting Gemeenschappelijke Kredietbank Friesland. Deze is inmiddels opgegaan in de gefuseerde Stichting Kredietbank Nederland. Als u precies wilt weten hoe dit in zijn werk zit, kijk dan bij het hoofdartikel over de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden op deze site. In dit artikel zullen we het desalniettemin hebben over de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden, omdat die naam zeer gangbaar is en ook lekker duidelijk. De gemeentelijke kredietbank Leeuwarden is een stichting die probeert mensen te helpen met hun financiële situatie. Dit kan zijn wanneer deze mensen in de schulden zitten, en ze hulp nodig hebben om er uit te komen. Dit heet schuldhulpverlening. Het kan ook wat vrolijker zijn: bijvoorbeeld als mensen bij commerciële banken geen lening kunnen krijgen (bijvoorbeeld omdat ze te oud zijn, of geen partner hebben, en de banken hen te risicovol vinden als cliënt) en ze bij de gemeentelijke kredietbank dan toch een lening kunnen krijgen, namelijk een sociale lening. Verder zorgt de gemeentelijke kredietbank ervoor dat mensen die (tijdelijk of blijvend) niet in staat zijn tot het beheren van hun financiën, worden geholpen. En tot slot proberen ze door middel van voorlichting te voorkomen dat mensen in de financiële problemen terecht komen. Om al deze redenen kan het handig zijn om het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden te kennen.

Wat is het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden?

Het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden luidt als volgt: Gardeniersweg 10, Leeuwarden. Het postadres is anders, dat is namelijk:

Postbus 10168, 1301 AD Almere. Het telefoonnummer is: 088 62 62 777. En tot slot het e-mailadres van de stichting: info@kbnl.nl. Handig, zo hebt u het telefoonnummer en het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden altijd bij de hand!

Wanneer moet u gebruik maken van het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden?

Allemaal leuk en aardig, maar wanneer is het adres van de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden eigenlijk belangrijk voor u? Dat weet u zelf het beste. Hebt u hulp nodig bij uw financiële situatie? Komt u niet meer rond, hebt u schulden, of bent u betrokken bij iemand die zelf zijn of haar financiën niet (meer) kan beheren? Zoekt u hulp voor deze persoon? Of hebt u misschien de wens om een lening af te sluiten, maar lukt dit niet bij de commerciële banken? Dan kan een stichting als de gemeentelijke kredietbank Leeuwarden nuttig zijn voor u. Leeuwarden is aangesloten bij de Stichting Kredietbank Nederland. Onder deze instelling vallen maarliefst 120 gemeenten, ook buiten Friesland. Maar hoe weet u nu of uw gemeente daar ook onder valt? Het beste kunt u uw wens (schuldhulpverlening, sociale lening, inkomensbeheer, preventie, etc) invullen bij Google, en daarachter uw woonplaats zetten. Dan typt u bij Google bijvoorbeeld in: ‘inkomensbeheer Gouda’. Waarschijnlijk vindt u dan zonder al te veel moeite de juiste instantie. Wees hoe dan ook niet bang om hulp te vragen, wanneer nodig!

Bron: http://www.kredietbanknederland.nl/over-kredietbank-nederland.ashx