Adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam

Bent u opzoek naar het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam? Dat kunt u hier vinden, inclusief een routebeschrijving.

Wat is het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam, en hoe komt u er het snelst?

Het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam is handig om te hebben voor alle inwoners van de gemeente Rotterdam die zelf wel wat hulp bij hun financiële situatie zouden kunnen gebruiken of die iemand kennen voor wie die hulp belangrijk kan zijn. Het is altijd goed wanneer mensen de instanties die hen kunnen helpen weten te vinden. Daarom hier het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam:

Kredietbank Rotterdam

Schiekade 830 (tweede verdieping)

Postcode: 3032AL Rotterdam.

E-mailadres: kredietbank@rotterdam.nl

De Schiekade ligt in de Agniesebuurt. Te voet is het elf minuten lopen van Centraal Station Rotterdam naar de Schiekade. Waarschijnlijk komen de meeste bezoekers van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam niet van het Centraal Station, omdat ze zelf in Rotterdam wonen. Het Centraal Station is echter wel een duidelijk en herkenbaar punt, daarom begint de routebeschrijving vanaf daar.

1. Vanaf Centraal Station Rotterdam moet u naar het Delftseplein, dat is in oostelijke richting.
  2. Vanaf daar slaat u rechtsaf om op het Delfsteplein te blijven, gedurende 260 meter.
  3. Dan slaat u linksaf naar de Delfstestraat, en u loopt 200 meter.
  4. U slaat weer linksaf om bij de Schiekade te komen. Die volgt u 200 meter.
  5. U slaat vervolgens rechtsaf, om zo op de Schiekade te blijven voor 17 meter.
  6. Tot slot slaat u weer linksaf, u bent dan nog steeds op de Schiekade en u vindt uw bestemming rechts wanneer u 150 meter verder loopt.

Waarom is het handig om het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam te kennen?

De gemeentelijke kredietbank Rotterdam is een dienst van de gemeente Rotterdam. Deze kredietbank probeert inwoners van de stad uit de schulden te helpen, of zelfs te voorkomen dat ze in de schulden terecht komen. In deze tijden van economische crisis hebben veel mensen schulden, waar ze vaak heel weinig aan kunnen doen. De kredietbank Rotterdam weet vaak wel van aanpakken, en daarom is het handig om het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam te kennen. Zodat u weet waar u hulp kunt vinden, zo nodig.

Nu kent u het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam, maar wat zijn de openingstijden?

Omdat u nu het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam kent, weet u hoe u er moet komen. Maar u wilt natuurlijk niet voor een dichte deur staan. Daarom staan hier de openingstijden van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam nog even voor u op een rijtje:

De gemeentelijke kredietbank Rotterdam is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8:30 (half negen) tot 12:00 (12 uur). Dat zijn geen ruime openingstijden, dus zorg dat u er op tijd bent! Er is ook een adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam dat toegankelijk is voor minder validen. Dat is de Teilingerstraat 170. Hier moet u aanbellen, om vervolgens met de lift naar de tweede etage te gaan. U komt in precies hetzelfde gebouw terecht als anderen, alleen neemt u een ingang aan een andere straat.

Zo, nu u precies weet wat het adres van de gemeentelijke kredietbank Rotterdam is, is er geen excuus meer. Aanpakken, die financiële problemen!

Bron: http://www.rotterdam.nl/voorziening:kredietbank_rotterdam_kantoren_sozawe